Huoltosopimus kaikille myymillemme laitteille
Cafe Break Finland Oy tarjoaa huoltosopimuksen kaikille myydyille laitteille.

Mikä on huoltosopimus? Mitä se edellyttää?
Huoltosopimuksen edellytykset:
Jotta laitteellasi on huoltosopimus, asiakkaalta edellytetään että laitteessa käytettävät tuotteet ostetaan meiltä sovitun hinnaston mukaisesti. Huoltosopimus ei ole sidottu juotujen kuppienmäärään, tai kuukausittain ostettujen tuotteiden rahalliseen arvoon. Teitä laskutetaan siis vain käytettyjen tuotteiden perusteella ja huoltosopimus on voimassa aina kun tuotteet on meiltäostettu. Huoltosopimus itsessään ei siis maksa mitään ylimääräistä. Kaikki huollot ja käynnit kuuluvattuotehintoihin. Esimerkiksi suodatinkahvin kuppikustannus on keskimäärin 20-22cent/kuppi huoltosopimuksineen.

Huoltosopimuksen sisältö

Mitä se sitten sisältää? Kun huoltosopimus on voimassa, käymme teidän luona kerran kuukaudessa. Käynnin tarkoitus on pestä laitteen hygieniaosat sisältä(esim. itse keitinosa, mikserit joissa juomat sekoitetaan, sekä suuttimet joissa tuotteet liikkuvat, sekä siivoamme laitteen sisäosista suurimmat liat pois). Käytännön tarpeista keskustelemme aina sopimusta tehdessä, mikä kenenkin tarvepuhdistuksen suhteen on. Tarvittaessa voimme laskea tarjouksen useammasta käynnistä per kk.
Laitteeseen voi tulla sopimuskauden aikana jokin tekninen vika. Huoltosopimus kattaa kaikennäihin liittyvän. Tulemme paikalla lyhyellä varoajalla, korjaamme laitteen ja vaihdamme rikkoutuneet osat ja käyttö voi jatkua. Emme veloita huoltokäynnistä, koska se kuuluu tuotehintoihin jotka sisältävät huoltosopimuksen.
Jos vika on johtunut jostain äkillisestä tapaturmasta tai tuhosta asiakkaan tiloissa, veloitamme korjauskustannukset teiltä. Maksatte siis laitteen käytöstä vain sovitun vuokrahinnan sekä tuotehinnat. Emme tunnekäytäntöä ”huoltolasku”.
Pyrimme näin tarjoamaan mahdollisimman helpon, sekä edullisen tavan pitää työpaikallanne aina teknisesti toimiva ratkaisu kahvitarjontaan.

Kysy lisää!